20/8/08

Transalpina - Etapa 0

A continuació es descriuen el seguit d’etapes de la transalpina necessàries per a creuar els Alps per la seva vessant més oriental i de nord a sud.

Inicialment la ruta està prevista en 7 etapes, sortint a Alemanya i acabant al Lago di Garda (Itàlia), però degut a la disponibilitat de dies, ens veiem obligats a escurçar-la i fer-la de 6 dies, saltant-nos d’aquesta manera els primers km i començant la travessia a la petita localitat austríaca de Sankt Antón.

Etapa 0: Barcelona – Sankt Antón

Divendres 09 d’agost del 2008.

Després d’una sessió de fisio a última hora, per intentar recuperar l’esquena, i de molts dubtes sobre si enrolar-me en aquesta aventura, a les 4 de la tarda, em passen a buscar els que serien els meus companys de viatge inseparables durant els pròxims 8 dies; l’Àlex, l’Elías i l’Edu.

Així doncs, marxem de Girona ben calçats amb el Volvo de l’Alex que ens permet col·locar totes les bicis a dins, direcció Rovereto el nostre primer destí que es troba a uns pocs quilòmetres del Lago di Garda (punt final de la nostra travessia). Hi arribem poc després de les 4 de la nit, després de que l’Alex i l’Elias es fotin el tute important conduint a la nit, i comencem a preparar les bicis i les maletes per als pròxims dies.

Per fer més còmode la travessia decidim no anar amb maletes a l’esquena i portar tot el nostre equipatge al portapaquets. Alguns amb uns anys d’experiència en aquest món porten unes maletes perfectament adaptables i que quasi no es mouen mentre que els novatos pequem i agafem alforges o una simple maleta embolicada amb un goma.

L’equipament és el mínim ja que no ens sobra espai i apart del material per possibles avaries de la bici, portem apart del mallot, una muda de recanvi, algunes barretes energètiques, i el més important, el RECUPERATION!!

Agafem el tren (quin tren!!), amb vagó especial per les bicis i amb cabines amb seients que s’estiren, on fem una dormida important abans no arribem a Innsbruck cap a les 11 del matí.
Allà hem d’esperar un tren direcció Sankt Antón on arribem després de fer transbord a un bus.

Així doncs, ens plantem a la petita població de Sankt Antón poc abans de les 3 de la tarda i després de fer 1200 km amb cotxe i 400 més amb tren en un total de quasi 24 hores, disposats a fer la primera etapa. El cansament és important, com així ho delaten les fotos, doncs hem dormit poques hores i en condicions una mica precàries, però les ganes de pujar a la bici hi són i el temps, tot i amençar a pluja, sembla que aguantarà.

Unknown ha dit...

És tot un plaer poder inagurar l'apartat de comentaris d'aquest peazo blog!!! Poca cosa més puc dir que enveja, enveja i enveja de tanta muntanya junta...!!!
Muxos muxus!!!!

Nacho ha dit...

Hola Joel! Qué guapo i quins paisatges!!
Em dic nacho pujol, i sóc colega de l'Edu i l'alex. EStic planejant amb 2 colegues fer la ruta aquest estiu. Em cuadra molt el recorregut que feu i et demanaria si encara els tens els tracks de GPS, n'hi han molts per wikilock però els vostres em semblen molt més fiables.
El meu mail es nachopujol@gmail.com
Moltes gràcies!!

Traçant somnis ha dit...

Hola Nacho!!

Quina enveja, ja hi tornava jo. Disfrutareu moltíssim!! T'he enviat un correu amb el mail de l'Alex pq és ell qui es va encarregar de buscar els tracks i posar-lo al gps i tota la pesca.