22/3/15

Puigllançada - Coll de Pal

Després de la intensa nevada del dissabte, pinten mal temps pel diumenge però per poca finestra que hi hagi, pot ser una bona oportunitat per trobar neu a on normalment no n'hi ha. Així doncs que sense masses expectatives quedem a la Pascual a les 8 i decidim tirar cap a la Molina.

Ha nevat a 1600...un 20-30 cm així que decidim pujar pel costat dels Alabaus cap al Puigllançada obrint bona traça amb neu pols una mica pesada.

Després d'un sprint final amb foto finish i victòria d'en Samuel, un cop al cim ja ens ve salivera de veure el coll de Pal amb unes pales que semblen prou carregades de neu. Amb en Samuel decidim d'anar-hi a treure-hi el cap, i si ens despistem anem a parar a Bagà! Primer tram amb algun tauró important, però més avall petem pales fins ben bé el torrent, més avall de la carretera aprofitant que deu ser un dels pocs dies a l'any que es pot esquiar...i amb quines condicions!!!

Un cop a baix, mirem l'altímetre i ens hem passat...400m...tindrem feina a pujar a ritme ja que els companys ens esperem al cim. Comencem a fer relleus obrint traça i amb mitja horeta tornem a ser al cim. Visibilitat segueix excel·lent i desfem el camí de pujada cap al cotxe disfrutant encara de la neu.

Tina, Xevi, Albert, Samuel i Joel

Samuel ha dit...

jajaj que bona!

vam prou salvar el dia amb una bona baixada fins al torrent!!!