8/12/12

Circ del Meligar

Després d'un gran dia d'esquí a Granvalira, el dissabte fa un dia de pena i bufa fort el vent. La Neus ahir es va fer mal al canell aixi que avui té clar que no esquiarà i decidim vendre'ns el forfait, total, ens han dit que moltes pistes estan tancades....

Cap a la 1, surt el sol i sembla que el dia es vol arreglar, aixi que agafo la carretera dels Cortals d'Encamp i l'enfilo fins a dalt de tot. A l'últim revolt hi ha una parella que fa l'intent de sortir a caminar també, però el vent i el fred els acaba fent enrere, jo sense masses expectatives, em calço i m'abrigo i començo a enfilar per la vall que ressegueix el telecabina. Grans vistes de la canal de la cara nord del Alt del Griu. 



Com que ser que no faré cap pic, busco alguna pala que es deixi fer bé, i amb la tonteria vaig progressant fins arribar al primer dels llacs de Meligar, encerclat per els Pic Alt de Cubil, Alt de Griu i Ensangents. Em plantejo de seguir més amunt, però el vent i el fet que no està el tema gaire esquiable, decideixo recular i desvirgar alguna pala de neu pols que he vist tot pujant.



Joel

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola. Només una petitat aclaració: es tracta del circ del Meligar o Meligar d'Emportona.

Traçant somnis ha dit...

Gràcies. Ja ho he canviat ;-), m'ha costat trobar el nom, ja que al meu mapa no hi constava...