20/5/16

Pic de l'Elefant - Montserrat

Acabant d'enllestir recta final de la recuperació i que m'ha tingut un mes fent 0 esport (m'imagino que inèdit des de que camino), vaig a treure el cap a Montserrat. La idea és fer una matinal per alguna zona que no hagi trepitjat.. així que vaig cap a la vessant nord i deixo el cotxe a Santa Cecília i segueixo el GR direcció el Monestir.



Passo per sota el Cavall Bernat, on per cert encara no havia estat i segueixo fins a trobar l'entrada evident de la canal que porta fins al coll de la Canal Plana (que de plana en té ben poc). D'allà salto a la vesant sud i rodejo el Pic de l'Elefant fins a arribar al coll sud on una fita i el camí una mica fresat indiquen que s'ha de pujar per allà.



Possiblement l'últim tros no sigui el més adequat per un convalescent d'operació que no pot fer força d'abdominals. Primer una grimpadeta fàcil de 10 metres i posteriorment una curta però punyetera xemeneia em deixen dalt del cim.





A mi m'ha costat més baixar-la, i m'he tingut de girar 180º a mitja xemeneia, però he llegit que hi ha gent que li costa més cara amunt...en fi res massa complicat si un servidor a mig gas ho ha pogut fer.

Retorn pel Monestir arrebossat de guiris i tornant a Santa Cecília pel corriol de costat de la carretera. Menys agraït però més ràpid que pel GR.



Joel