1/1/12

Tossa Rodona i Puig dels Trespunts

M'aixeco tard i vaig cap al Col de Pimorent on arribo a les 13h. El Ian i l'Eloi estan a pistes, però a mi em vé més de gust començar l'any esquiant tranquil així que enfilo cap a la vall d'en Garcia. La neu és continua des del coll mateix i aquesta hora, el que sembla que era neu dura-gelada al matí, comença a transformar per estar al dente per la baixada. Mentre pujo, ja veig acumulacions importants a cares E, i descarto baixar per alguna de les pales que baixen directe del Trespunts.



Abans d'arribar a dalt, em trobo amb un mític de l'esquí de muntanya que com a mínim em porta 50 anys d'avantatge i amb uns esquís més o menys de la mateixa edat i em comenta que a la cara nord és tot vidre i que ni Coma d'Or ni Besinés ni res...i efectivament, quan arribo al coll no es pot passar a l'altra banda si no és amb grampons. Pel que sembla va ploure molt i molt amunt i després ho va regelar tot. Aixi doncs, acabo d'enfilar fins al a Tossa Rodona on deixo els esquís i amb grampons vaig fins al Puig dels Trespunts, excel·lent mirador de la zona.


Quan el sol comença a baixar torno cap a la Tossa Rodona, em poso els esquís i començo a baixar la vall amb la primera posta de sol de l'any i una neu transformada que fa delicies.































Joel