5/1/08

Taga i Puigestela - Gener de 2008

05-01-2008

Sense ganes de fer km de cotxe i la camara sense piles ;-(, matinem una mica i pugem fins a Pardines i Sta Magdalena on quedem encallats a una paella i hem de posar les cadenes fins a dalt. Deixem el cotxe a 1340m i sortim amb els esquis posats pujant pels camps i pel camí. Algu ens ha passat al davant i seguim la traça fins a dalt amb una hora i mitja. A la part alta hi ha uns 30 cm de neu pols-humida. Baixem pel mig dels arbres fins a 1700 amb una neu bastant bona i anem a enfilar-nos de nou cap a la carena que mena al Puigsestela, on l'últim tros es fa llarg per les perdres que hi trobem, però sempre amb els esquís posats. Un cop dalt, ens llencem directes pel tub que baixa pel mig dels arbres. Aquí la neu ja s'enganxa massa i la baixada ja no és tant bona. Anem fanquejant cap a l'esquerre per no tenir de remuntar i fem l'útlim tros pels camps amb esquis fins al cotxe.
Algun cop es toca a terra pq la neu és molt tova encara però com que a sota és herba els esquis han quedat intactes. 14 km i 1100 m de desnivell en 5 horetes i a dinar cap a casa.