7/7/13

Via Ferrata Cala del Molí

Més de 5 setmanes d'inactivitat al blog, o el que és pitjor, 5 setmanes d'inactivitat a la meva vida i ja m'enfilo per les parets! Tot per una lesió que es repeteix una vegada i una altra al llarg de l'últim any, i que la passada setmana després de mirar-nos la ressonància amb el traumatòleg, em confirma que ho seguirà fent al llarg de la vida i que no té fàcil solució! L'únic que em pot dir és que m'envia al neurocirurgià. Genial! La vida a vegades pot ser meravellosa! No en tinc ni 30 i ja em diagnostiquen una espècie lesió/corbatura crònica a les cervicals. 

No em queda més que aferrar-me a una frase que em va agradar molt del documental de passat divendres d'en Xevi Canillas i en Raúl Sales de la seva expedició de fa uns anys al centre de l'Asia i que nosé si és de collita pròpia o és un copy-paste d'algun autor però diu així: 

"Qui més facilitat té per adaptar-se, més possibilitats tindrà de ser feliç"

Bé anant per feina i deixant-nos de filosofades, el divendres en Xevi (o Javier com li diuen alguns del nostre país veí...) proposa d'anar a fer la ferrata que han tornat a obrir fa ben poques setmanes de Sant Feliu de Guíxols que passa ben a prop del mar. Ens aixequem ben d'hora ben d'hora, però tot així quan comencem la ferrata el termòmetre ja marca per sobre els 26 graus i té una orientació perfecte per fer a les 10 del matí. Sud-Sud-Est! 

La ferrata en sí no té masses complicacions, passa ben arran de mar, per lo que és la sensació de timba no n'hi ha massa i a més a mig camí hi ha una escapatòria per si no es vol fer el tram menys fàcil. 

Molt ben equipat i en un entorn immillorable es fa tranquil·lament en dues horetes. Gaire més a dir, unes fotos i més detalls tècnics de la ferrata a: http://deandar.com/ferratas/via-ferrata-sant-feliu










Marta, Anna, Cristina, Gemma, Xevi, Samuel i Joel

2 comentaris:

Samuel ha dit...

Ja tardaves a escriure algo al blog!!! Per les cervicals potser pots provar acupuntura...a part d'uns massatges de la Neus!

Ara caiac!

Traçant somnis ha dit...

Home...si vols que pengi al blog els meus últims caps de setmana del sofà a la piscina i del sofà a la platja...no tenen massa suc esportivament parlant..;-)! Amb el coll no sé pas que farem!