16/2/13

Bastiments

Últim cap de setmana per acabar de fer la posta apunt per la Vallfosca. No tinc ganes de fer masses quilòmetres de cotxe però si de posar-me els esquís i practicar alguns canvis de pells i grampons aixi que m'acosto fins a Vallter aviam què podem fer.
Intentaré pujar a tot drap aviam què ens surt de bò. Sembla que es pot deixar el cotxe a baix a marmotes i per la pista tancada la neu és quasi continua.



Poc després del refu em desvio a l'esquerre per encarar el coll de la Marrana, però quan el veig m'espanto..si vull anar per allà hauré d'agafa tiquet...mmmm....no em barrufa...em miro alternatives per pujar al Bastiments i sembla que hi ha una traça bastant neta que puja per una de les canals. Tinc ganes de posar-me grampons i pràcticar les transicions o sigui que crec que farà el fet. 






Aixi doncs els hi encaro directes i a sota em poso els grampons. A dalt me'ls torno a treure i torno a posar esquís buscant una mica la neu. A la pala cimera la traça està perfectament marcada i es puja molt ràpid i fàcilment. A dalt amb 1h 35 min, not bad tenint en compte la canal ;-). Em poso els esquís i a disfrutar de la pala del Bastiments amb bona neu pols dura! Arribant al coll de la Marrana em desvio i baixo fins al pluviòmetre de Coma de Vaca pel torrent amb neu continua i més dura.



Torno a pujar pel torrent fins al coll de la Marrana, on sembla que hi fan una arrossada o algu per l'estil perquè hi han com a poc 100 persones...i directes avall cap a buscar la pista ja al tram baix amb neu papa.


Bon entreno final completant l'activitat de 1200-1300 en poc menys de 3 horetes i un gran dia de sol.

Joel