17/1/16

Pics de Coll Roig

Segon intent frustat als Pics de Coll Roig. Si ara fa 5 hiverns vam intentar-ho per sobre d'Enveig i ens vam quedar a poc més d'1km del cim principal, avui fem l'intent des del poble d'Angostrine i per la pista que arriba fins a l'Ermita de Sant Martí d'Envalls. La pista acostuma a està neta fins al primer pàrquing i els últims 1500m fins a l'Ermita toca fer-los amb esquís o si es té un 4x4 es proven de fer amb cotxe.

Aparquem forçats al marge de la carretera perquè no podem avançar més, i ens calcem esquís.
Seguim la pista fins a l'Ermita, i continuem direcció el camí que portaria cap a les Bulloses. Al cap d'uns centenars de metres ens enfilem directe pel marge esquerre per anar a buscar l'altiplà de sobre i la pista que passa 300m de desnivell més amunt.

Anem guanyant alçada fins arribar a sobre on ens tornem a creuar la pista i seguim amunt pel marge esquerre del rec cap a la Jaça dels Capellans, ja amb el nostre objectiu a la vista.

La neu escasseja i seguim pujant fins al circ dels Pics de Coll Roig. Se'ns ha fet tard i a baix al cotxe tenim una mica de percal, així que fem mitja volta i baixem aquesta vegada per la pista fins arribar al cotxe.