31/7/12

Alt de Comapedrosa

El dilluns havíem de fer la Circular al Comapedrosa passant pels llacs de Baiau, però tenim les cames estofades i l'ingle de la Neus està fotuda així que amb gran hotel luxós que tenim, resulta que tenim entrada a la piscina gratis..aixi k anem a fer el llangardaix una mica al matí i de compres a la tarda.

Dimarts, ens aixequem aviadet i a les 8 ja sóm a Arinsal tirant cap amunt deixant el cotxe just després del tunel i comencem a caminar per la pista. 10 minuts després agafem el trencant cap a la vall del refugi i anem pujant amb la calor pel mig del bosc fins arribar al collet del Comapedrosa just a costat del refu i la Neus em diu que es queda aquí i la ingle ja no dona per més, però em diu que endanvant que s'en va a fer una bacaineta a l'estany de les Truites.

Molts records d'aquesta ruta. La vaig fer per primera vegada als 9 anys amb el meu pare i ens vam quedar a dormir al refugi després de que els guardes ens expliquessin que pujavem motos de cross fins al refugi a les nits i trencaven finestres i entraven a robar...quina por..no vaig clucar ull amb tota la nit...sembla però que ara està bastant més reformat...estem parlant de fa 20 anys..



Miro el rellotge i són les 10h...i li dic que intentaré haver tornat a les 12.30h...en teoria m'hauria de donar temps. Aixi doncs mig trotant mig amb marxa ràpida començo a cossetxar cap amunt, abans de les 10.30h passo per l'estany negre i enfilo cap a la divertida carena. Segueixo a bon ritme, i els pulmons i les cames segueixen donant...uff..avui faria baixar el crono de l'olla de Núria de les 3h...(weno no, no ens passem tpoc...). M'acosto a treure el cap a la Canal de l'Alt...ufff...s'ha d'estar una mica pillat per tirar-se per aquí amb esquís, segueixo fins al cim i aconsegueixo parar el cronometre abans de les 11h ;-)!! Un bon descanset i tiro cap a la collada dels Malshiverns i cap al port de Baiau.




Increïbles records que em porta tot el circ de Baiau i el seu preciós refugi sempre tant ben conservat...no m'entretinc i segueixo a trobar la Neus. Arribo al refu a les 12.15 amb un quartet de marge quan trobo la Neus amb els peus amb remull. És molt temptador aixi que no m'hi puc resistir mentre ens mengem un superentrepà de cavalla  a la llauna.

Seguim baixant pel camí on hem pujat, i la calor apreta molt. Quan arribem al pont, no ens podem resistir i anem de caps a l'aigua i relaxar una mica tot el cos. Continuem baixant i poc després de les 2 arribem al cotxe.


Neus i Joel