21/9/11

Última etapa de la Bi6000

Sembla que m'agrada començar la casa per la teulada i ahir, aprofitant que a en Trill només li faltava la última etapa de la Bi6000, vam fer la ruta circular de Sant Pau de Segúries - Coll de Pal - Abella - Sant Pau de Segúries amb la calma i unes 6 horetes en total, per uns 50 Km i poc més de 1000 m de desnivell.

De Sant Pau per evitar la carretera agafem el GR-1 direcció St. Joan de les Abadeses, i ja només de començar ja veiem que ens hem fotut en un bon fregao, i que de ciclable en té poc. Després de perdre quasi un hora pel GR, arribem a la vall del Torrent de Coll de Pal que seguint tota l'estona la pista principal i després de superar unes rampes més que importants, arribem a la pista Asfaltada a la Fogonella.`

Un cop a la pista seguim cap a Sant Martí Surroca uns 3 km i abans d'arribar-hi trenquem a mà dreta direcció Coll de Pal. S'acaba la pista asfaltada i fem parada tècnica a la font per repostar i acabem de pujar fins a coll de Pal, fent l'últim tram a peu.

Dinem a coll de Pal amb les vistes cap al Puigmal i companyia i comecem a baixar per la banda dreta seguint com podem el camí fins que empalmem la pista foresta d'Abella i ja només queda baixar fins a Camprodon i anem a buscar el cotxe a Sant Pau de Segúries.