27/12/07

Porthelou

Teòric dia de descans per agafar forces per l'endemà (que toca el Taillón). Intento descansar...i m'acosto fins al plateu de Sauge on es veu tot el circ de Gavernie i fins on sorprenentment la carretera està neta fins al pont...miro cap a la vall d'Aspé...i és un pastiset de neu i decideixo anar-hi a treure el cap. Em calço els esquís i de seguida m'enfilo fins a una esplanda on em maravella el bufet de pales que es presenten i on resalta al fons una mole de pedra.

Em vaig enfilant per les pales suaus sense cap complicació fins que arribo al coll (portillón a uns 2300 metres) i m'acosto fins al "mirador" que hi ha del circ de gavarnie. Malauradament, el dia no és dels millors...

Em calço els esquís de nou i disfruto d'una baixada de neu pols de les que queden gravades...